יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

בעיטת פתיחה

אז הנה יצאנו לדרך עם בלוג חדש...(אני מקווה שהוא ירגש גם אתכם).
בעוד אני נרגש לכתוב לכם על מחשבותיי, עולה לי ההתלבטות ראשונה, מה לכתוב בעצם?באופן כללי בחרתי  בבלוג הזה ספציפית לעסוק  בעניינים פוליטיים,מדיניים, ציבוריים, חדשותיים וכו'.
משהו שיוכל ליצור מעיין פלטפורמה של בסיס משותף ליצירת שיח מעניין. משהו שאין בו הסתכלות על המציאות או הצגה חד צדדית של המציאות על פי תפיסת עולמי או על פי תפיסת עולמכם . אלא הסתכלות שהיא סובייקטיבית, דעתנית וחותכת. לכן קבלת הערות והארות ממכם קוראי הבלוג תהיה נר לרגליי ותיצור את הדלק להעלאת נושאים חשובים שמעניינים אותי ואתכם כאחד.
והנה מגיעה בקשתי הראשונה אליכם קוראי הבלוג הזה-אשמח לקבל ולקרוא כל דבר שתכתבו (כמובן רק דברים רלוונטיים ועניינים) אבל בתנאי שיהיה מאחוריהם אחיזה בנתונים אמפיריים. כמובן שאני ואתם לא יכולים לשכתב את ההיסטוריה אך בוודאי שלכל אחד מאיתנו יש נקודת מבט שונה וייחודית על פני המציאות, לכן אינני רוצה להיתקל בנתונים מפוברקים או אירועים שמעולם לא קרו אלא רק בדברים אמיתיים.
כתיבת בלוג בתחילתו היא דבר קשה, אני בטוח שעד שאקבל חשיפה וצופים בבלוג ייקח עוד זמן רב(אני מקווה שלא רב מדיי) לכן אבקש ממכם בכל לשון של בקשה להגיב! מעורבותכם קוראי הבלוג תיצור לי את הרצון והחשק לכתוב ולהעלות דברים חדשים, או לכתוב בנושאים מסוימים אז אל תחזיקו את עצמכם והגיבו!.
הנה תכונה טובה של פולטיקאי כבר צפה לשטח כתבתי כמה פסקאות על כלום, פוליטיקאיים ברמה גבוהה יכולים לדבר שלוש שעות ברצף על כלום, אני מקווה לא לחדד את התכונות האלה אצלי...
שיהיה לנו בהצלחה בבלוג..
ושבוע טוב